donderdag 13 januari 2011

Ja, we zijn nu reeds enkele dagen in Florida. Ge vindt hier praktisch geen Internet cafe's meer. Iedereen sleurt hier met laptops.
De vliegtuigreis is prima verlopen, alles netjes op tijd vertrokken. We hebben er wel lang over gevlogen omdat het vliegtuig over New York vloog. Bij hert huren van een auto ben ik tot het inzicht gekomen dat ik mijn rijbewijs ben vergeten, zeg maar de ouderdom, maar nu moet Thilly alleen rijden. Gelukkig doen we hier geen al te lange trajecten.
Maandag zijn we vertrokken naar de Key,s. Zeer mooi en prachtige zandstranden met hagelblank zand. In Key West bezochten we het landhuis der familie Curry het was ondertussen een B&B geworden maar dan in super klasse. Alle oorspronkelijke meubelen en inrichting was nog aanwezig. We volgden ook de route die Ernest Hemmingway hier alle dagen aflegde en bezochten natuurlijk ook zijn woning.
We waren gelogeerd in het stadje Marathon omdat de hotels in Key West vol waren of te duur.
We bezochten onderweg ook de Fairchild Tropical Garden met 250 verschillende palmen, zeer mooi aangelegde tuin.
Gisteren ook even langs geweest langs het bootje de African Queen, waar Humfre Bogeard zijn film in speelden.
Vandaag zijn we in Naples een paradijselijk oord voor rijke Noord Amerikanen, er zijn hier onderanderen 55 golfterreinen.
Seffens vertrekken we naar Fort Meyers.
Bij het volgende bericht zal ik proberen foto,s mee te sturen. Ging vandaag niet ik mocht maar 15 min op de PC zitten
Van ons drie veel groeten aan iedereen en tot volgend bericht
Dikke kus aan jullie
Pierre

3 opmerkingen:

  1. Dag Pa

    Dat ziet er allemaal goed uit daar in Florida.
    Ik heb ook nieuws: Peter kan sinds 11 januari rechtop zitten! Ik heb de bodem van zijn parkje al een niveau moeten laten zakken. Hij wordt echt al een grote baby.
    Tot binnenkort.
    Pierre jr.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier gaat alles op het oude verder,inderdaad, we worden een dagje ouder,benieuwd voor de foto's
    Inderdaad,wat moet je meehebben om "in" te zijn, een fles water,een pc, een gsm.....
    Dikkkke zoen van mij voor jullie drie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Pa,

    Vreemd, onze kinderen kunnen volgens mij juist niet meer rechtop zitten...

    Michel

    BeantwoordenVerwijderen