vrijdag 22 januari 2010

Vrijdag 22 januari / Rio Dulce

We beleven nu tropische temperaturen, al enkele dagen 35 graden.
Deze morgen zijn we de grens Honduras / Guatemala terug overgestoken. Nu ging het zelfs vliegensvlug, bij binnenkomst van Honduras kregen ge een klein papiertje met een stempel op, dit moesten we nu terug geven en alles was ok, geen paspoort geen kontrole, niets.
Daarna doorgereden naar Rio Dulce, we boekten voor 2 dagen in Hotel Hacienda Tijax, een hotel aan de waterkant van de rivier, stijl cabanes, kleine maar nette kamers met douche en 2 bedden met een muskietennet erboven, airco ook, het is een soort eco hotel.
Voor morgen bestelden we een boot van het hotel die ons een ganse dag ter beschikking staat, we bezoeken een oud Spaans fort, maken een jungletocht op de Rio Dulce rivier en varen tenslotten door tot Livingstone, een schiereiland praktisch volledig bewoond door afstammelinge van zwarte slaven uit Afrika. U ziet een beladen programma.
Ik ga nu proberen 7 fotos toe te voegen aan dit bericht
Van ons drie, vele groetjes en tot volgend internetbericht
Pierre

1 opmerking:

  1. Dag Pierre
    Ik ga het nog eens proberen, ik had een reactie gepubliceerd,maar bij nazicht ,zie ik ze niet gepubliceerd,raar
    Bedankt nogmaals voor het bijhouden van het "blog"
    Voor mij is dat wel interssant,zo beleef ik het "een beetje mee" en zo te zien heeft Roland het naar zijn zin
    Ik heb ook de blog van Margaux bekeken, niet zo overzichtelijk als die van jullie, maar dat kan ook niet anders,het is een ganse klas,houden zij dat persoonlijk bij,of de juffen?
    Wij gingen op schoolreis voor ééb dag en schreven in het beste geval een kaartje...
    Wat heeft de jeugd het druk,zeer druk...
    Dikke knuffel voor jullie en God bless you all

    BeantwoordenVerwijderen