maandag 18 januari 2010

monterico aan zee

Als alles goed is verlopen zijn er 8 fotos gepubliceerd
De reis van Chichicastenango naar Monterico is zeer goed verlopen. Goede banen.
We bereikten Monterico door de auto en wij op een grote inlandse prauw te rijden en we vaarden zo naar de stad. We logeren in hotel Cafe del sol ,gelegen op het strand, dus alle gemak om te gaan zwemmen. We zijn juist terug van een boottocht door het mangrove moeras, indrukwekkend en zeer mooie natuur. Het is nu tropisch warm, we lopen rond in een polohemdje, korte broek maar met een petje op, werkelijk zeer heet nu.
Deze middag gaan we een kweekprogramma voor zeeschilpadden bezoeken daarna een frisse duik in de zee en een biertje drinken
Van ons drie dikke kussen en vele groetjes.
daaaaaaaaaaag, Pierre

4 opmerkingen:

  1. Schatje,
    Hier gaat alles zijn gewone gang. Margot vertrekt woensdag 20/01/2010 naar Zwitserland (sneeuwklassen). Ik heb reeds een brief verstuurd, dan krijgt ze die optijd. Iedereen, zelfs Lili Schippers, is bezorgt om mij. Goed hé. Isi heeft al 2 maal gebeld. Ik moet je de groeten over brengen.
    Veel liefs
    De Mie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Pa
    Het is leuk om jullie avonturen te kunnen volgen. Jullie amuseren je blijkbaar wel. Met Caroline en mij gaat alles prima. Zondag zijn we met ma en Nicole naar Dafish gaan ontbijten.
    Ik zou zeggen: geniet er nog maar van en doe de groeten aan Roland en Tilly
    Tot binnenkort
    Pierre jr.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo bompa,

    Nu duurt het nog enkele uren en ik stap op de bus om naar Zwitserland te gaan.
    Ik hoop daar een leuke reis te maken.
    Net zoals jij in Guatemala.

    Hopelijk blijf je niet lang meer weg.
    Ik mis je.

    Margaux

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Margaux ik wens u een zeer goede reis.Zorg dat ge veel ziet in Zwitserland. Er zijn daar prachtige bergen. Ik mis u ook zeer. Ik geef u een dikke knuffel en veel kusjes
    Bompa

    BeantwoordenVerwijderen